Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 173 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Jedličková, Lucie ; Čermák, Lubomír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním marketingu v sektoru služeb, konkrétně v advokacii. Cílem bylo provést analýzu uplatnění marketingu v dané advokátní kanceláři. Na základě vhodných metod byl sledován a vyhodnocen aktuální stav marketingové gramotnosti v určené advokátní kanceláři. Výsledkem provedených analýz bylo definování bariér, překážek, rezerv a příležitostí při uplatňování marketingu v této advokátní kanceláři. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu služeb, uvádí do oblasti advokacie a seznamuje s použitými metodami. Praktická část analyzuje současný stav v advokátní kanceláři. Pomocí vhodných metod jsou navržena opatření, směřující k eliminaci bariér, překážek a rezerv a k využití existujících příležitostí.
Strategie diferenciace malého podniku
Šteflová, Jitka ; Bečvářová, Soňa (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout účinnou a proveditelnou strategii diferenciace. Práce pak může sloužit jako cenný základ pro vypracování podnikatelského plánu založení nebo rozvoje podniku. Dle zpracované teorie je provedena analýza, jejíž výstupy odhalují směr budoucí strategie a jsou tak základem pro samotné vypracování strategie diferenciace malého podniku včetně hodnocení možných rizik a možnosti budoucího rozvoje.
Analýza konkurenčního boje v obchodně technologickém odvětví
Kreps, Jakub ; Špíšek, Jiří (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí v oblasti dodavatelů technologií pro průběžnou kontrolu kvality výroby v průmyslových podnicích a výzkumných laboratořích. Zahrnuje návrhy na vytváření konkurenčních výhod a s tím spojené zhodnocení nákladů a stupně diferenciace vůči konkurenci. Dále zahrnuje porovnání atraktivnosti technologií různých výrobců z hlediska kombinace ekonomických a technických parametrů. Po zhodnocení jsou předkládány kroky na nejvhodnější způsob vedení konkurenční války. Nechybí prognóza budoucích podmínek v daném odvětví na českém a slovenském trhu a návrh vhodné formy efektivního konkurenčního zpravodajství. V závěru je potom prezentováno zhodnocení návrhu v kvalitativní a kvantitativní podobě s důrazem na přínos nově předkládaného řešení.
Návrh strategie diferenciace rodinného podniku
Bělová, Zuzana ; Ing. Alena Hanzelková, Ph.D., MBA (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá v první části podmínkami pro podnikání ve Španělsku a v České republice. Dále analyzuje současný stav rodinných podniků, jednoho španělského a jednoho českého. V závěru práce navrhuji opatření, která by měla vést ke zvýšení návštěvnosti stravovacího provozu, větší popularitě a zefektivnění. V případě implementace tohoto návrhu strategie diferenciace rodinného podniku by mělo být zvýšení spokojenosti zákazníků stravovacího provozu.
SILK
Baluch, Matúš ; Ptáček, Jiří (oponent) ; Cenek, Filip (vedoucí práce)
Diplomová práca vychádza z metaforicky řečeno rán na fyzickom psychickom i sociálnom tele žitej performancie, kterú použitím prostředku instalace a doplnením textu s otvorenou možnosťou vo všetkých jeho podobách dostávam do jiného diskurzu.
Konkurenceschopnost firmy ve výberovém řízení na komunikační agenturu pro Alpha System
Černý, Michal ; Čapka, Jakub (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Marketingová společnost Propeople s.r.o. byla oslovena výrobcem střešní krytiny Alpha System pro podání nabídky do výběrového řízení na novou komunikační agenturu. Nabídka Propeople s.r.o. vychází především z nalezení konkurenčních prvků výrobce, na nichž může být následně postavena reklamní kampaň, která dokáže tohoto výrobce dostatečně odlišit od jeho konkurentů a posílit tím jeho konkurenceschopnost.
Uplatnění strategie rozrušení trhu ve vinařském podniku
Balga, Petra ; Vančurová,, Pavlína (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem opatření, které povedou k nalezení konkurenční výhody společnosti CROY Concept s.r.o., která podniká v oboru vinařství a vinohradnictví. Práce analyzuje situaci vinařství CROY na trhu a současně oboru vinařství a vinohradnictví jako celku. Navržená nekonvenční opatření zvýší konkurenceschopnost firmy na vysoce etablovaném trhu s víny a zajistí její další rozvoj a růst.
Strategie rozvoje podniku
Maršalová, Pavlína ; Kučera, Pavel (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem strategie rozvoje obchodní společnosti XY s.r.o. Práce analyzuje společnost a její okolí s cílem zjistit její postavení na trhu a určit zdroj konkurenční výhody. Implementace navrhované strategie má za cíl zlepšit dosavadní postavení společnosti na poměrně saturovaném trhu.
Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji
Zháňalová, Lucie ; JUDr. Michal Petr, Ph.D., ředitel Sekce legislativy a mezinárodních záležitostí, ÚOHS (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji“ popisuje současnou situaci na trhu, jeho strukturu se zaměřením na stávající konkurenci, klade důraz na vyhodnocení strategie uplatňované nejsilnějším subjektem na trhu, zkoumá a popisuje distribuční cesty a analyzuje poptávku po výrobcích včetně odhadu jejího vývoje do budoucna. Tato práce zohledňuje teoretická východiska jako jsou obecné analýzy sloužící pro přípravu tržních studií, orientované na oborové i obecné okolí firmy i na její vlastní fungování a vychází z definic konkurenčních strategií M.E. Portera. Dále se zabývá zdroji dat a metody jejich zpracování, včetně jejich sběru, třídění, členění a následném vyhodnocení. Diplomová práce je návodem jak postupovat při tržních analýzách a rozhodování o vstupu firmy na trh a mimo jiné odpovídá na otázky týkající se aktuální situace na trhu a subjektech na něm působícím.
Individualizace při výuce hudební výchovy v heterogenní třídě na 1. stupni základní školy s ohledem na současné trendy ve vzdělávání
Růžičková, Veronika
Tato disertační práce se zabývá individualizací při výuce hudební výchovy v heterogenní třídě na prvním stupni základní školy. Teoretická část je zaměřena na obrat ve vzdělávání, který nastal s příchodem reformní pedagogiky a přinesl snahy o změnu výuky, diferenciaci žáků a učiva, individualizaci učení i mimořádné vzdělávací projekty. V textu jsou utříděny poznatky z obecné pedagogiky, na které navazují principy, zásady a podněty oborové di- daktiky týkající se výuky hudební výchovy. Zároveň jsou uvedena specifika, která hudební výchovu odlišují od ostatních předmětů a mají vliv na proveditelnost individualizace nebo volbu vhodných metod. Chronologické uspořádání poznatků z obecné i oborové didaktiky je završeno popisem si- tuace v současné škole. Pro tu je charakteristická "pestrá třída", ve které se společně učí žáci různě nadaní, z rozdílně situovaných rodin, s nestejným vztahem ke vzdělání, hudbě a kultuře či mluvící odlišným mateřským jazykem. Zpracování tématu zohledňuje současné trendy ve vzdělávání (formulované ve Strategii vzdělávací politiky ČR do roku 2030+), které akcentují individualizaci výuky a poskytování podpory žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Empirická část práce je zaměřena na získání, zpracování a vyhodnocení informací o použí- vání individualizace při hodinách...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 173 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.